16 Mart 2013 Cumartesi

Bahçemden Güzellikler


Bahçeme bahar geldi. Sonbaharda ektiğim hemen hemen bütün tohumlar ve soğanlar çiçek açmaya başladı. İnsanın emek verdiği birşeyin karşılığını görmesi çok güzel.




Her sabah onlarla konuşmaya çalışıyorum, ne de olsa benim bebeklerim onlar :)
Emek verince daha da kıymetli oluyor.


Beni gören komşular, zaten azıcık deliydi her halde sonunda tam üşüttü diyorlardır. Ama içlerinde bankacı olan varsa halimden anlamıştır ...


Kavuniçi sümbülüm de çıkmaya başladı. Ben hep sümbülleri beyaz, pembe ve mor zannederdim. Geçen sene bu soğanları görünce almadan edemedim. Şimdilik rengi biraz pembeye çalıyor ama büyüyünce değişiyor renkleri, o zaman yine sizlerle paylaşırım.


Çiğdemlerim kedi tırnaklarının arasından çıktılar ama henüz hiç çiçek açma belirtisi göstermediler. Eskiden göçerler/yörükler çiğdemlerin ilk çiçek açmasıyla yaylaya çıkar, ikinci kez çiçek açtıklarında da yaylalardan inerlermiş.
Demek ki benim yaylaya çıkma vaktim daha gelmemiş ...



Anemonlarda pek başarılı olamadım. Frezyalarla yan yana ekmiştim, belki de yer dar geldi. Bir iki çiçek açmalarına rağmen çoğu yaprağı soldu. Nerede yanlış yaptım, bilen varsa söylerse sevinirim :)





Bu hafta işte çok yorulmamı bahane edip akşam yemeklerinde hovardalık olarak kendime hamburger yaptım. Köftesini babam yapıyor, formülü kendisine özel !!!
Ben de aşağıda gördüğünüz üzere biraz süsleyip, lokanta usulü bir tabak yapmaya çalıştım. Biraz da sağlıklı bir şey olsun diye brokoli de haşladım (kendi kendime vicdan yaptım).


Ayrıca yine kitap okumaya başladım. Bu sabah erken kalkıp bitirdiğim son kitap Kate Atkinson' dan "Güzel Haber Ne Zaman Gelir ?". Güzel ve sürükleyici bir polisiye roman, tavsiye ederim.



Herkese güzel bir pazar ve şimdiden mutlu haftalar dilerim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder