4 Kasım 2012 Pazar

Uf Oldum :(


Son 2 haftadır hem babam hem de annem hastaydı, tabi ki sonun da ben de nasibimi aldım. Neden paçavra hastalığı dendiğini bir kez daha anladım. Omurgamdan başlamak üzere her yerim kırım kırım kırıldı. Burnumun devam akması da cabası. Hala kendimi paçavra gibi hissediyorum ama nafile yarın iş günü, görev beni bekler !

Bu arada benim gibi devamlı burnu akanlar bir tavsiye; okaliptüs yağı ile buğu yapın. Bir bardak kaynar suya 10 damla kadar okaliptüs yağı damlatın, burnunuzdan nefes alıp ağzınızdan vererek 5-10 dakika kadar buğu yapın. İlk başta biraz sinüsleriniz acıyabilir ama daha sonradan çok rahat nefes almaya başlayacaksınız.




Cuma günü bankada çektiğimiz ziyafeti paylaşmadan geçmek istemedim. Hepimiz elimizdekileri birleştirip Voltron' u oluşturunca mükellef bir sofra çıktı ortaya.

Arzucum sağolsun kendinden bir şeyler katmayı ihmal etmedi. Hazırladığı mumlu aranjmanla soframız çok daha keyifli oldu.

Sol taraftaki makarna da benim "Uyduruk Yemek" lerimden biri. Evdeki haşlanmış makarnaya; acı biber sosu, lor peyniri, kuru kekik ve maydanoz ekledim. Bence gayet pratik ve de güzel oldu :)

En üstteki foroğrafta da odamdaki panom (My Bulletin Board) ve sevimli yaratıklarım var. Şimdilerde pano biraz boş ama kendisini doldurmak ile ilgili değişik planlarım var. Eylemlerimi paylaşacağım.

Herkese sağlıklı ve mutlu haftalar ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder