26 Kasım 2012 Pazartesi

Edward Cullen No More ...


Haftasonu Edward Cullen ve ailesiyle son kez vakit geçirdik. Filmin izleyici yaş ortalaması çok küçük olması sebebiyle tek başına gitmeye pek cesaret edemedim, beni Twilight bağımlısı yapan arkadaşım Elif ile birlikte gittik. Bizim sayemizde salonda yaş ortalaması yükseldi :)
Gerçi kitabı okumamın üzerinden biraz fazla zaman geçtiği için detayları unutmuşum ama filmi izledikçe hatırlamaya başladım.
Robert Pattinson her zamanki Edward Cullen rolünde gibi çok iyiydi. Tüm diğer oyuncular gibi o da ilk filmden bu yana oyunculuk olarak da bence çok yol kat etti ve hatta büyüdü ...
Bir kitabın 7' den 70' e herkesi bu kadar kendine bağımlı yaptığını en son Yüzüklerin Efendisi serisinde görmüştüm.


Stephenie Meyer' in akıcı ve bol tasvirli anlatımıyla, filmler çekilmeden çok önce Twilight dünyası zihinlerimizde şekillenmişti. İtiraf etmem gerekirse ilk başta Edward Cullen ben de hayal kırıklığı yarattı. Kitapta Edward Cullen' ın güzellik ve tutku tanrısı olan Adonis' e (http://en.wikipedia.org/wiki/Adonis) benzetilmiş olması haliyle ben de dahil bir çok Twilight fanatiğinde daha büyük beklentiler yarattı. Ancak filmler ilerledikçe hepimizin kanı Robert Pattinson' a kaynadı, hatta kanımızı kendisine seve seve vermeye razı hale bile geldik :)



Bu kadar Twilight çılgınlığı olunca haliyle tırnaklarda koyu renge boyanıyor. Soldaki benim elim, her ne kadar siyah gibi dursa da ojelerin rengi koyu lacivert Flormar, numarasını bakınca söylerim.
Bileziklerden en üstteki köpekli Agatha olan hariç hepsini ben yaptım, kendi imalatım :)
Sağdaki Arzunun eli, onun tırnaklarında siyah oje üzeri renkli sim var ...


Evvelki hafta bankada yine bir yemek partisi verdik. Ben yine makarna ile iştirak ettim. Evde biber bile yoktu ama tüm yaratıcılığımı kullanarak bir sos uydurdum.
Arzu fırında yumurtalı patates ve salata, Şenay kara mercimek salatası (nar ekşili), Ebru yumurtalı kabak ve Aslı' da zeytinyağlı taze fasulye getirmişti.

Çiğdem Usulü Uyduruk Soslu Midye Makarna
Malzemeler
1 kutu Bariila midye makarana
2-3 yumuşak domates
5-6 çeri domates
1 kuru soğan
4-5 diş sarımsak
Acı biber sosu
Ketçap
Limon suyu
Toz şeker
Kekik, Biberiye, Tuz, Karabiber, Pul biber

Kuru soğanı ikiye bölüp ay ay doğrayın, sararana kadar zeytinyağında öldürün. Sarımsağı ince ince kıyın sararan soğanlara ekleyip kokusu çıkana kadar pişirin. Bir dolu kaşık acı biber sosunu ekleyip kavurun. Rendelediğiniz domatesleri tencereye koyun, üzerine biraz (göz kararı) ketçap ekleyin. En son 2 yada 42 e bölünmüş çerileri, limon suyunu, bir tatlı kaşığı toz şekeri ve diğer tüm baharatları ekleyin. Kaynadıktan sonra ateşi kısığa getirip domateslerin suyu uçana kadar pişirin. En tüm sosu aldante pişirilmiş makarnanın üzerine ekleyin ve iyice karıştırın.
Afiyet olsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder