9 Ekim 2012 Salı

Tembellik ...


Evet biliyorum, her gün bir şeyler yazacağım dedim, ama izin tembelliği beni sıcak kollarına aldı. Neyseki bugün dün işe başladım da bu rehavette üzerimden kalktı !!!

Geçen gün bahsettiğim normal pizza ve üzümlü pizza nın birlikte bir görüntüsü. Dün David Rocco' nun sitesinde üzümlü pizzanın fotoğrafına bir daha bakınca benim üretimim biraz çakma göründü, biraz daha kızarmaya ihtiyacı varmış.
Bu arada çayımda yüzen şeylere dikkat ettiyseniz, onlar karanfil. Çay içerken mutlaka 2-3 tane koyuyorum. Çok hoş bir aroma ve tat veriyor, tavsiye ederim.

İznimin son gününü sanata adadım ve Arkas Sanat Merkezi' ndeki "Sessizliğin Yankısı - Ahmet Ertuğ" nun fotoğraf sergisine gittim. Sergide Avrupa' nın ünlü ve tarihi opera sarayları ve kütüphanelerinin birbirinden güzel fotoğrafları vardı. O yerleri görünce (sadece fotoğraflarını da olsa) ülkemiz adına utanç duydum. Belki öyle opera binalarımızın olmaması normal karşılanabilir ama yüzlerce hatta binlerce (dünyaya mal olmuş) yazar yetiştirmiş bu ülkenin (bu toprakların), bu yazarlara ve eserlere layık bir kütüphanesinin olmaması çok acı verici. Kütüphaneler, opera binaları, konser ve sergi salonları bir ülkenin ne kadar (medeniyet anlamında) ileri gittiğinin, geliştiğinin kanıtıdır. Bunlara yapılan yatırım geleceğe yapılmış yatırımdır. Şayet bir ülke yeni nesilleri sanat dahil her yönden geliştirebiliyorsa, o ülke ve halkı her anlamda refah içerisindedir.
Ben hala ülkemiz için iyimserim, bence halen umut ışığı var. Sadece biraz daha gayret göstermemiz gerekiyor.

Sanatla ve sevgiyle kalın ...


Not : Saç kesimim güzel ve kısa oldu ama, bir türlü fotoğrafımı çekmeyi başaramadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder