2 Ekim 2012 Salı

El Emeği Göz Nuru ...


İzindeyken boş durmadım, yaratıcılığım zirve yapmak üzere. Bu aralarda bilezik yapmaya dadanmış durumdayım, zira moda ...

Arkadaşlarım bilir takıyı çok severim, hem alırım hem kendim de yaparım. Kendi dizayn ettiklerim kadar internetten de bulup yaptıklarım da var. Yukarıdaki fotoğraftakileri http://honestlywtf.com/ sitesinden esinlenerek yaptım. Bu sitede gerçekten çok değişik ve hoş fikirler var. Sadece takı değil, moda, hayat, dekorasyon ve daha başka bir sürü şey bulabilirsiniz.

Elişi çalışmalarımın yanında iznimin son günlerini biraz gezerek değerlendirmeye karar verdim. İzmir' de hala yazdan kalma günler yaşıyoruz, daha evlere kapanmak için erken ...
Tam da bu sebepten dolayı daha önce keşfetmediğim yerlere gitmem gerektiğini düşündüm. Ne de olsa monoton hayatlarımıza ara sırada olsa renk katmak gerek.
İzmir' e bu kadar yakın olmasına karşın yarın ilk kez Foça pazarına gideceğim (ne macera ama !!!). Bayağı rağbet gören bir pazarmış, İzmir çevresinden (Karaburun ve Mordoğan' dan vapur ile) olduğu kadar Midilli adasından da gelenler çok oluyormuş.
Foça' nın ayrıca Pazar günleri kurulan, Türkiye' deki tek (dünyadaki 28.) "Slow Food - Yeryüzü Pazarı" da mevcut. Yarınki izlenimlerime göre belki Pazar günü olan "Pazarı" da bir ziyaret edebilirim.

Will see about that tomorrow ...


Robert Frost' un sevdiğim bir şiiri ile iyi geceler diliyorum.

Fire and Ice
Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.


Not : "http://www.earthmarkets.net/network/fo%C3%A7a" Earth Markets' da Foça Pazarı' na bu linkten ulaşabilirsiniz.


2 yorum: